میلیونرشو!

میلیونر شو

سلام
از اینکه به خانواده بزرگ فن پردازان پیوستید بسیار خرسندیم.
با توجه به اینکه خدمات موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان طیف گسترده ای از افراد جامعه را پوشش میدهد تصمیم گرفتیم تا هر عضو از خانواده موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان را به یک مشاور فروش تبدیل کنیم تا خدمات این مرکز را به دوستان و آشنایان خود معرفی کند و در جهت رشد و افزایش سطح دانش جامعه پیرامون خود ما را همراهی کنند.

قوانین و نحوه اجرا به چه صورت است؟

جهت دریافت کد بازاریابی کافی است در وبسایت مرکز عضو شوید و از پنل کاربری کد بازاریابی اختصاصی خود را دریافت کنید ( مطابق تصویر زیر ) و این کد را در اختیار دوستان خود قرار دهید.دریافت کننده کد می بایست در هنگام ثبت نام در قسمت معرف کد بازاریابی شما را وارد نماید.

پنل کاربری فن پردازان

این طرح چه مزیتی برای معرف دارد؟

هر زمان یکی از افرادی که با کد بازاریابی شما در وبسایت عضو شده است خرید خود را تکمیل کند مبلغ 30 هزارتومان به عنوان پورسانت بازاریابی به شما تعلق میگیرد که میتوانید از پنل کاربری خود در قسمت بازاریابی و پورسانت مقدار وجه قابل برداشت خود را مشاهده کنید و از قسمت تیک ها برای بخش مالی درخواست برداشت وجه را اعلام کنید و نهایتا ظرف مدت 48 ساعت از ثبت درخواست مبلغ به حساب شما واریز می گردد.

 

مزیت این طرح برای فرد معرفی شده چیست؟
 

هر شخصی که در قسمت معرف کد بازاریابی معرف خود را وارد کند مبلغ 20 هزارتومان هدیه دریافت میکند که در خریدهای بعدی میتواند از این مبلغ استفاده کند.

نظر شما

کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان محفوظ است

close