قوانین و مقررات فن پردازان

صفحه قوانین و مقررات حاضر به موجب ماده 10 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم‌الاجرا تلقی می‌شود و کلیه کاربران و اشخاصی که به هر نحو و وسیله‌ای از سایت فن پردازان استفاده می‌کنند تابع این توافق هستند.

ماده یک: تعاریف
قوانین جمهوری اسلامی ایران: منظور از قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین و مقرراتی است که به تصویب مجلس شورای اسلامی یا سایر نهادهای قانونی رسیده باشد و به‌صورت لازم‌الاجرا درآمده باشد. ازجمله قوانینی که سایت فن پردازان تابع آن است، قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از مصرف‌کننده است.
توافق: منظور از توافق، صفحه قوانین و مقررات حاضر است که به‌موجب ماده 10 قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران یک قرارداد قانونی و لازم‌الاجرا تلقی شده و تنظیم‌کننده روابط بین فن پردازان و کاربران است.

سایت: در توافق حاضر هرکجا از کلمه «سایت» استفاده شده است منظور سایت فن پردازان است.

دوره‌ها و محصولات آموزشی: منظور از محصولات و دوره‌های آموزشی، تمام آموزش‌هایی است که در بخش «دوره‌ها» یا بخش‌های دیگر سایت فن پردازان موجود است. چه این آموزش‌ها به‌صورت دانلودی باشد چه فیزیکی. چه کتاب باشد چه دی‌وی‌دی آموزشی. چه آموزش ضبط ‌شده باشد  و یا دوره حضوری.

ماده دو: موضوع فعالیت سایت فن پردازان
2-1 سایت فن پردازان در زمینه آموزش مدیریت و حسابداری، فناوری اطلاعات، هنر، معماری، حقوق و زبان‌های خارجه فعالیت می‌کند.

ماده سه: حساب کاربری
3-1 عضویت و ایجاد حساب کاربری در سایت فن پردازان رایگان است. اشخاص برای عضویت باید به بخش عضویت مراجعه کنند. ثبت‌نام در سایت و تکمیل فرم عضویت که در آن اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل دریافت می‌شود به‌منزله آگاهی و پذیرش کامل قوانین و مقررات سایت فن پردازان است.
3-2 هر شخصی که به هر مقصود و به هراندازه‌ای از سایت فن پردازان استفاده کند به معنای آن است که از تمام قوانین و مقررات سایت آگاهی کامل دارد و آن را به‌صورت کامل پذیرفته و تابع آن است.
3-3 هر شخصی فقط می‌تواند یک حساب کاربری داشته باشد و درصورتی‌که بعداً مشخص شود شخصی بیش از یک حساب کاربری داشته است، سایت فن پردازان می‌تواند آن حساب‌ها را حذف و دسترسی کاربر به پروفایل کاربری خود را قطع کند و کاربر نیز حق هیچ‌گونه اعتراضی نسبت به این اقدام فن پردازان را ندارد.
3-4 اشخاص برای عضویت در سایت باید از اطلاعات و مشخصات هویتی خودشان استفاده نمایند و سایت فن پردازان هیچ‌گونه مسئولیتی در ازای تخلف از این ماده ندارد.
3-5 درصورتی‌که معلوم شود شخصی با نام و حساب کاربری جعلی اقدام به ثبت‌نام در دوره‌ها یا خرید محصولات یا استفاده از سایت نموده است، فن پردازان می‌تواند نسبت به حذف آن حساب کاربری اقدام کند. در این حالت وجه پرداخت شده به کاربر بازگشت داده نخواهد شد.
3-6 اشخاص باید در ایجاد حساب کاربری خود دقت کافی نمایند تا اطلاعات و مشخصات واقعی خود را صحیح و کامل ثبت نمایند. فن پردازان مسئولیتی در قبال نادرست بودن اطلاعات کاربر ندارد.
3-7 درصورتی‌که معلوم شود شخصی به تبلیغات منفی، نادرست، ناروا و یا مغرضانه علیه فن پردازان پرداخته یا می‌پردازد، خواه این فعالیت‌ها در فضای آنلاین باشد خواه آفلاین، فن پردازان می‌تواند حساب کاربر را حذف و شخص خاطی را از سایت اخراج کند.

ماده چهار: مسئولیت‌های فن پردازان
4-1 اطلاعات کاربران نزد سایت محفوظ است و فن پردازان تمام تلاش خود را در جهت حفظ اطلاعات کاربران انجام می‌دهد و سعی می‌کند از امکانات و زیرساخت‌های لازم برای این مقصود استفاده کند.

4-2 سایت فن پردازان تمام تلاش خود را می‌کند تا آموزش‌ها و خدمات باکیفیت به کاربران ارائه دهد و پذیرای پیشنهادات و انتقادات باشد.

4-4 سایت فن پردازان تمام تلاش خود را جهت به‌روزرسانی صفحات و مطالب خود می‌کند. سایت می‌تواند بنا به هر دلیلی به‌صورت آزادانه اقدام به حذف یا از دسترس خارج نمودن موقتی یا دائمی صفحه خاصی از سایت کند و این اقدام حقی برای اعتراض به کاربران نمی‌دهد.


ماده پنج: مسئولیت‌های کاربر
5-1 کاربر باید در حفظ و نگهداری اطلاعات خود بکوشد و اطلاعاتی مانند نام کاربری، اطلاعات تماس و رمزهای عبور را نزد خود محرمانه نگه دارد. در صورت تخلف از مفاد این ماده و افشای اطلاعات کاربر، سایت فن پردازان هیچ مسئولیتی ندارد و تمام مسئولیت‌ها و عواقب بر عهده خود کاربر است.

5-2 اشخاص نباید حساب کاربری خود را، به هر هدفی، نزد شخص یا اشخاص دیگری بسپارند. فن پردازان فقط به شخصی که مالک حساب است خدمات می‌دهد. درصورتی‌که بر اثر استفاده هم‌زمان از حساب کاربری یا انتقال آن به دیگری مشکلی ایجاد شود تمام مسئولیت‌ها بر عهده کاربر است و فن پردازان هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. ضمن آنکه درصورتی‌که معلوم شود چند نفر به‌صورت هم‌زمان از یک حساب کاربری و محصولات آموزشی استفاده می‌نمایند فن پردازان می‌تواند بنا به صلاحدید اقدامات لازم را انجام دهد.

5-3 کاربران متعهد هستند تمام محصولات آموزشی را که خریداری می‌نمایند به‌صورت شخصی استفاده نمایند و از به اشتراک گذاشتن آن‌ها در فضای آنلاین یا آفلاین، به‌صورت مستقیم یا باواسطه، خودداری کند. در صورت تخلف از مفاد این ماده و انتشار یا انتقال محصولات آموزشی، فن پردازان حق پیگیری‌های قضایی و قانونی را برای خود محفوظ می‌دارد و وکلای فن پردازان نسبت به شکایت‌های قانونی اقدام خواهند نمود.

ماده شش: مالکیت فکری
6-1 تمام محتوای سایت فن پردازان مانند محتوای مقالات، محصولات آموزشی، لوگو، تصاویر، صوت‌ها، ویدیوها و … متعلق به شرکت فن پردازان است و بدون موافقت و اجازه فن پردازان، هیچ‌کس اجازه استفاده، کپی، بازآفرینی و یا هرگونه اقدام خلاف قانون دیگری را نسبت به هر یک از موارد ذکرشده و امثال آن ندارد.

نظر شما

کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان محفوظ است

close