سرمایه گذاری در ساسکاچوان

سرمایه گذاری در ساسکاچوان کانادا | اگر صاحب سرمایه هستید و به فکر این هستید که از این طریق به کانادا مهاجرت کنید، می توانید از طریق سرمایه گذاری در ایالت ساسکاچوان اقامت این کشور را از آن خود کنید. دقت داشته باشید که در حال حاضر مهاجرت از طریق سرمایه گذاری تنها در بعضی از ایالت های کانادایی امکان پذیر است و ایالت ساکاچوان یکی از آن هاست.

ساسکاچوان از جمله استان‌های موفق کشور کانادا به حساب می آید که در زمینه کسب و کار و بازار سرمایه شرایط بسیار مطلوبی را برای ساکنین خود فراهم کرده است، به همین دلیل کارآفرینی در این ایالت متقاضیان زیادی دارد. بسیاری از افراد با وجود اینکه سرمایه بسیاری در اختیار دارند اما باز هم هدفی برای بهره برداری احسنت از آن در سر ندارند و ایده ای برای راه اندازی یک کسب و کار ندارند. اگر به دنبال این هستید که با تکیه بر سرمایه ای که در اختیار دارید، کسب و کاری مطمئنی را در کانادا راه اندازی کنید و اینکه در این کشور سرمایه گذاری کنید، پیشنهاد ما به شما این است که با مشاوران پارسی کانادا در ارتباط باشید. مشاوران ما با سال ها تجربه در امر مهاجرت و البته با هزاران پرونده مهاجرتی موفق، آماده هستند که تمامی سوالات شما را در این راستا پاسخ داده و به شما کمک کنند تا کوتاه ترین مسیر را انتخاب کنید.

سرمایه گذاری در ساسکاچوان

گروهی از افراد گمان می کنند که با داشتن سرمایه زیاد، خواهند توانست که به راحتی به خواسته های خود جامه عمل بپوشانند و زودتر از دیگران مهاجرت کنند اما نکته بسیار مهمی که بهتر است به خاطر بسپارید این است که مسیر مهاجرت از طریق سرمایه گذاری بسیار پر پیچ و خم می باشد و حتما به حضور وکیلی احتیاج خواهید داشت که بتواند با آگاهی از تمامی شرایط و زوایای کار به شما کمک کند تا بتوانید دارایی خود را در مسیری امن سرمایه گذاری کنید.
بسیاری افراد استان ساسکاچوان را مقصد مناسبی برای سرمایه‌گذاری می‌دانند چراکه در کنار امنیت سرمایه، خواهند توانست که از برنامه‌های مهاجرتی متفاوت نیز برای اخذ اقامت این کشور بهره ببرند.

فرصت های مناسب برای کارآفرینی در ساسکاچوان کانادا

معادن و منابع طبیعی شامل نفت و گاز بیشترین نقش را در اقتصاد این استان داشته و از این رو فرصت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری به حساب می آیند. دسترسی پیدا کردن به منابع خام برای افرادی که سرمایه کافی در اختیار داشته باشند قطعا فرصت بسیار خوبی برای توسعه کسب و کار و کسب درآمد خواهد بود البته در این بخش رقیبان سر سختی خواهید داشت که کار را کمی سخت می کند. بخش املاک و مستغلات روشی دیگر برای کسب درآمد از طریق سرمایه گذاری در ساسکاچوان به حساب می آید. البته بهتر است به خاطر بسپارید که سرمایه گذاری در این بخش، بسیار پیچیده خواهد بود اما به طبع بازار پر سودی نیز دارد.

بعد از املاک و مستغلات، سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و تولید مواد خوراکی نیز سود خوبی به همراه خواهد داشت. ایجاد مزرعه و راه اندازی تولیدی های صنایع غذایی روش بسیار مناسبی برای کارآفرینان خواهد بود. نکته قابل توجه این است که مزرعه داران در ایالت ساسکاچوان در سومین جایگاه اقتصادی قرار دارند، از این رو بخش خوبی برای سرمایه گذاری می باشد. دولت کانادا در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری در این قسمت تمهیداتی را برای متقاضیان مهاجرت به کانادا، در نظر گرفته‌ است.

نکته جالب این است که برای مهاجرت از این طریق به جاب آفر و مدرک زبان احتیاج نخواهید داشت و این خود به عنوان مزیت در نظر گرفته می شود. به منظور اینکه بتوانید از این طریق مهاجرت کنید بایستی ثابت کنید که در این حوزه تجربه کافی در اختیار دارید و می توانید در اداره مزارع موفق عمل کنید.

سرمایه گذاری در ساسکاچوان

پیش نیاز های مالی 

چنانچه متقاضی سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در ایالت ساسکاچوان هستید بایستی که حداقل 500.000 دلار کانادا سرمایه داشته باشید. با توجه به اطلاعاتی که در این زمینه کسب کردید، چنانچه دارایی کافی در اختیار دارید و فکر می کنید که قابلیت مهاجرت از این طریق را دارید می توانید با ارسال کلمه "ویزا" به شماره 30006016، در کم ترین زمان ممکن منتظر تماس مشاوران ما باشید تا از خدمات مشاره رایگان ما در این زمینه برخوردار شوید.

مزایای مهاجرت از طریق پارسی کانادا:

  • وکیلان حقوقی و همچنین مشاوران ما به شما کمک خواهند کرد تا در کم ترین زمان ممکن فرآیند مهاجرتی خود را پیش ببرید. همچنین در خصوص هزینه های زندگی و انتخاب محل زندگی مناسب به شما راهنمایی های لازم را می کنند.
  • در صورت عدم موفقیت در این راستا، وجه پرداختی شما برگردانده خواهد شد.
  • ترجمه مدارک، وقت سفارت، رزرو هتل و اخذ بلیط رفت و برگشت شما همگی بر عهده مشاوران ما خواهد بود و این روند را با مهارت هر چه تمام برای شما انجام خواهند داد.
نظر شما

کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان محفوظ است

close