بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد

 بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال نوعی از بازاریابی است که از اینترنت و فن آوری های دیجیتال مبتنی بر اینترنت مانند رایانه های رومیزی، تلفن های همراه و سایر رسانه ها و سیستم عامل های دیجیتال برای تبلیغ محصولات و خدمات استفاده می کند. جالب است بداید که در دهه 1990 و 2000، شیوه استفاده برندها و مشاغل برگرفته از فناوری بازاریابی تغییر پیدا کرد. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی، سیستم عامل های دیجیتال به طور فزاینده ای در برنامه های بازاریابی و زندگی روزمره مردم گنجانیده می شوند و همچنین با افزایش استفاده روز افزون مردم از دستگاه های دیجیتال، مهندسان کامپیوتر و دولت مردان تلاش می کنند تا شرایط را برای استفاده از بازاریابی اینترنتی به عمل آورند. همان طور که می دانید امروزه یکی از راه های کسب درآمد، بازاریابی اینترنتی و تبلیغات است و اکثر افراد سعی دارند از این شغل استفاده کنند و صاحب سرمایه شوند، ولی به دلیل نبود دانش و آموزش بازاریابی اینترنتی، از عهده این کار برنمی آیند. در این مقاله با این نوع بازاریابی آشنامی شوید.

دوره بازاریابی اینترنتی


تاثیر بازاریابی اینترنتی در خرید و فروش


این شغل به عنوان بازاریابی دیجیتالی، بازاریابی آنلاین و یا تبلیغات اینترنتی در میان عموم مردم شناخته می شود. امروزه به دلیل وجود برخی از مشکلات در جوامع بشری، شرکت ها سعی می کنند محصولات خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین به مرحله فروش برسانند که این به نوبه خود اتفاقی بزرگ است. از این گذشته، استفاده از اینترنت طی یک دهه گذشته دو برابر شده است، از این رو، تغییر تأثیر چشم گیری بر چگونگی خرید محصولات و تعامل با  دیگر مشاغل گذاشته است. همان طور که در قسمت قبلی بیان کردیم، بازاریابی اینترنتی نیز مانند هر نوع بازاریابی دیگری است و تنها راه برقراری ارتباط با مشتری از راه اینترنت می باشد. تفاوت واقعی این است که شما به صورت آنلاین با آن مشتریان در ارتباط هستید و کار خرید و فروش را انجام می دهید. 
البته در این قسمت اعتماد به فروشنده از راه اینترنتی حرف اول را میزد. چه بسا پس از آن که مشتری متوجه شد، تبلیغات و فروش شما از راه دزدی نمی باشد، به فرد اعتماد می کند و تمام خرید خود را از این راه انجام می دهد ولی همان طور که گفتیم، بهتر است با آموزش بازاریابی اینترنتی، خود را در این راه موفق سازید. اصولاً بازاریابی دیجیتال به هرگونه تبلیغات اینترنتی مانند بازاریابی از طریق ایمیل، بازاریابی در رسانه های اجتماعی و حتی وبلاگ نویسی که از نمونه های بسیار خوب بازاریابی دیجیتال هستند، اشاره می کند. 


ابزار بازاریابی اینترنتی


در این قسمت به برخی از رایج ترین کارهایی که می توانید در بازاریابی اینترنتی و دیجیتالی استفاده کنید، اشاره می کنیم.  می توان گفت از هر چیزی به عنوان یکی از ابزار های مفید بازاریابی اینترنتی و تبلیغات استفاده کرد و این کار بسیار ساده است. شاید به این نکته توجه نکرده باشید ولی تعداد بسیاری از شما نمی دانید که چه تعداد ابزار بازاریابی دیجیتال، در اختیارتان است. در این بخش به چند نمونه از آن اشاره می کنیم.
•    وب سایت فرد
•    ابزار های مارک دار مانند (آرم، نماد ها، کلمات اختصاری و غیره)
•    محتوای ویدیویی (تبلیغات ویدیویی، نمایش محصول و غیره)
•    تصاویر (اینفوگرافیک، عکس محصول، عکس شرکت و غیره)
•    محتوای نوشتاری(پست های وبلاگ، کتاب های الکترونیکی، توضیحات محصول، توصیفات، و غیره)
•    محصولات خود که قصد تبلیغ و فروش آن ها را در دنیای اینترنت دارید


استراتژی های بازاریابی دیجیتال


بازاریابی اینترنتی یکی از مشاغل جدید و بروز دنیا است و همان طور که می دانید برخی از افراد از این راه برای کسب درآمد استفاده می کنند. اما عده ای اطلاعات لازم را ندارند. از این رو به آن ها توصیه می شود که در دوره بازاریابی اینترنتی شرکت کرده و برای دریافت مدرک آن اقدام کنند. در این قسمت به بیان چند استراتژی می پردازیم.
•    اکثر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، لینک دین، پینترست و اسنپ چت به فرد امکان می دهند تبلیغات خود را در دنیای مجازی به اشتراک بگذارد. تبلیغات در رسانه های اجتماعی برای ایجاد آگاهی با مخاطبان طراحی شده است که به راحتی بتوانند با محصول آشنا شوند. 
•    یکی دیگر از راه ها و استراتژی های مربوط به این کار، بازاریابی محتوا است که یکی از اصطلاحات گسترده بازاریابی دیجیتال می باشد. بازاریابی از طریق تولید محتوا، به این منظور است که نویسندگان این بخش برای ایجاد تبلیغات محکم و پیوسته تر، دست به نوشتن مقالات یا کتاب های الکترونیکی و یا... می کنند تا محصول خود را از راهی غیر مستقیم به مرحله عرضه وسپس به فروش برسانند.
•    قدیمی ترین بازاریابی اینترنتی، استفاده از ایمیل می باشد و همچنین نیز مورد استفاده است. بیشتر بازاریابان از این راه برای تبلیغ معاملات ویژه، برجسته کردن محتوا (اغلب به عنوان بخشی از بازاریابی محتوا) یا تبلیغ یک رویداد استفاده می کنند. 


کار اصلی بازاریابان اینترنتی


جالب است بدانیدکه یک متخصص اینترنت می تواند به دیگر مشاغل نیز کمک کند تا از برنامه های بازاریابی دیجیتال و اینترنتی استفاده کنند. متخصصان اینترنت با استفاده از استراتژی های بازاریابی آنلاین، به دیگر مشاغل کمک می کنند تا محصولات و خدمات خود را ارتقا دهند و به فروش برسانند. بازاریابی دیجیتال یکی از مشاغلی است که برای هر حرفه ای قابل استفاده است و افراد می توانند با داشتن اطلاعات کامل و آموزش بازاریابی اینترنتی به سود بسیار بالایی برسند. به علاوه، آن ها قادر هستند در دوره بازاریابی اینترنتی شرکت کنند و محصولات خود از جمله محتوای آموزشی، زیبایی، بهداشتی و دیگر محصولات، را در فروشگاه های اینترنتی و مجازی به نمایش بگذارند و از طریق تبلیغ، آن ها را بفروشند. 
نکته ای دیگر این است که با اخذ گواهینامه بازاریابی اینترنتی می توانید درآمد کسب کنید. البته اگر بتوانید از استراتژی ها و تکنیک های آموزشی این مدرک استفاده کنید. این دوره به شما تمامی مطالب مربوط به راه های کسب و کار درآمد اینترنی و تاکتیک های مهم را آموزش می دهد. اگر در یک تیم فروش مشغول به فعالیت هستید و نمی دانید چطور محصولات خود را  بفروشید، اخذ مدرک بازاریابی اینترنتی به شما کمک شایانی می کند. 

آموزش بازاریابی اینترنتی


چرا در دوره های آموزش بازاریابی اینترنتی درموسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان شرکت کنیم؟


موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان با بکارگیری اساتید خبره و مجرب در دوره بازاریابی اینترنتی و همچنین سابقه ی درخشان در برگزاری این دوره ها، همواره پیشتاز در ارایه ی دوره های مدیریت کسب و کار با گرایشات مختلف می باشد، چرا که امروزه برای استخدام در یکی از شرکت های خصوصی یا مراکز دولتی، نیازمند مدرکی معتبر هستید خصوصا اگر بخواهید در رشته های مدیریتی کسب و کار فعالیت کنید. بهتر است به دنبال مجموعه ای باشیم که هم مدرکی معتبر ارائه دهد و هم افراد را از دانش بسیار قوی بهره مند سازد. موسسه ی آموزش عالی آزاد فن پردازان با دریافت مجوز رسمی از وزارت علوم، فناوری تحقیقات، اقدام به برگزاری این دوره ها  کرده است. یکی دیگر از مهم ترین دلایل استقبال افراد از اخذ مدرک بازاریابی اینترنتی موسسه آموزش عالی فن پردازان، این است که گواهینامه ای که پس از اتمام دوره و شرکت در آزمون آن به دانش پذیران اعطا می شود، علاوه بر تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، امکان ترجمه رسمی در سر برگ دادگستری با مهر وزارت امور خارجه را نیز دارد. این مورد برای افرادی که قصد مهاجرت و کار در کشور های دیگر را دارند، بهترین مزیت محسوب می شوند. علاقه مندان موفق به دریافت گواهینامه بازاریابی اینترنتی می شوند که مورد تایید سازمان بین المللی WES کانادا است. علاوه بر همه این مزیت ها، تمامی دوره ها دارای بسته های آموزشی کامل هستند و دانش پذیران می توانند همه نکات مورد نیاز برای افزایش دانش و مهارت ها را در این بسته ها فرا بگیرند.

نظر شما

کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان محفوظ است

close