پکیج طلایی نرم افزار عمران
دوره پکیج طلایی نرم افزار عمران

موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان در جهت افزایش خدمت رسانی به کاربران گرامی اقدام به ارائه پکیج های هدفمند با تخفیفات ویژه نموده است.این پکیج ها شامل چند دوره آموزشی مرتبط بوده که در جهت یادگیری بهتر و بیشتر مطالب آموزشی می باشد. شما با ثبت نام این پکیج و دریافت بسته ای آموزشی آن می توانید همزمان تمامی مطالب را مطالعه نموده و در پایان دوره در یک زمان از گواهینامه های معتبر آن بهره مند شوید. ویژگی های برتر این پکیج ها: 1- صرفه جویی در وقت 2- پرداخت هزینه کمتر 3-  بهره مندی از بسته...

توضیحات بیشتر...
مشاهده توضیحات کامل...

توضیحات

امکان پرداخت این دوره بصورت اقساط وجود دارد:

۵۰٪ درصد مبلغ دوره بصورت پیش پرداخت و مابقی طی ۲ مرحله بصورت چک که تا قبل از دریافت مدرک می بایست پرداخت شود.

موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان در جهت افزایش خدمت رسانی به کاربران گرامی اقدام به ارائه پکیج های هدفمند با تخفیفات ویژه نموده است.این پکیج ها شامل چند دوره آموزشی مرتبط بوده که در جهت یادگیری بهتر و بیشتر مطالب آموزشی می باشد. شما با ثبت نام این پکیج و دریافت بسته ای آموزشی آن می توانید همزمان تمامی مطالب را مطالعه نموده و در پایان دوره در یک زمان از گواهینامه های معتبر آن بهره مند شوید.

ویژگی های برتر این پکیج ها:

1- صرفه جویی در وقت

2- پرداخت هزینه کمتر

3-  بهره مندی از بسته های آموزشی جامع و مکمل و.... می باشد.

 

پکیج طلایی نرم افزار عمران  شامل :

 

نرم افزار MATLAB

MATLAB software

۱۵۰ ساعت ۸۰۰,۰۰۰ تومان

نرم افزار 3DMAX & VRAY

3DMAX & VRAY software

 

۱۵۰ ساعت ۸۰۰,۰۰۰ تومان

نرم افزار(AUTOCAD (3D & 2D

(Software AUTOCAD (3D & 2D

۱۰۰ ساعت ۸۵۰,۰۰۰ تومان

نرم افزار Rhino

Rhino software

۱۵۰ ساعت ۹۰۰,۰۰۰ تومان

 

سود شما از خرید پکیج فوق 360,000 تومان می باشد.


 

ثبت نام و افزودن گواهینامه ها

سرفصل دوره ها

فصل اول

  • نصب و انجام امور اولیه با MATLAB
  • آشنایی با متلب (MATLAB) 
  • تعریف فضای کاری نرم افزار
  • آشنایی با  Command Window
  • آشنایی با چند دستور در متلب
  • Help نرم افزارمتلب
  • تعریف بخش کلی M-file Toolbox,Simulink
  • نحوه تغییر دادن دایرکتوری ریشه
  • نحوه نصب نرم افزار متلب

فصل دوم   

  • کد نویسی در m-file
  • تعریف متغیرها و انواع داده
  • انواع متغیرها 

فصل اول(مقدماتی)

  • ۱ - ورود به برنامه
  • مقدمه - محیط عمومی برنامه - نوار منو - نوار ابزار اصلی - نماهای دید
  • ۲ - ابزارهای کنترل Viewportها
  • ابزارهای بزرگ نمایی - ابزارهای مرور Viewportها - ابزارهای چرخاندن Viewportها
  • ۳ - مکعب دید
  • کار با مکعب دید - تنظیمات مکعب دید (۱) - تنظیمات مکعب دید (۲)
  • ۴ - ابزار Steering Wheels
  • ۵ - مدیریت Viewportها
  • روش طرح بندی Viewportها - حالت های مختلف نمایش اجسام - ویرایش محدوده Render - غیرفعال کردن Viewportها
  • ۶ - افزودن تصویر به پشت زمینه
  • ۷ - ایجاد و ذخیره فایل ها
  • ایجاد سند جدید - ذخیره و باز کردن فایل ها
  • ۸ - پانل دستور
  • کار با Command Panel - کار با Roll Outها
  • ۹ - درج و ویرایش اجسام
  • امکانات سربرگ Create - ایجاد جسم هندسی Box - روش های طراحی Box - تغییر نام و رنگ - اصول و روش های انتخاب
  • ۱۰ - اجسام هندسی استاندارد
  • جسم هندسی Sphere - اجسام هندسی Cylinder و Torus - سایر اجسام هندسی استاندارد (۱) - سایر اجسام هندسی استاندارد (۲)
  • ۱۱ - اجسام هندسی Extend
  • اجسام هندسی hedra و ChamferBox - اجسام هندسی Oil Tank و Spindle - اجسام هندسی Gengon و Prism - جسم هندسی Torus Knot - سایر اجسام هندسی Extend
  • ۱۲ - منوی Geometry
  • منوی Geometry
  • ۱۳ - درج انواع در و پنجره
  • ایجاد انواع در - کار با پنجره های Awning - کار با سایر انواع پنجره ها
  • ۱۴ - درج و ویرایش گونه های گیاهی
  • درج گونه های گیاهی و درخت ها - ویرایش گونه های گیاهی و درخت ها
  • ۱۵ - ایجاد دیوار و پلکان
  • ایجاد دیوار - ایجاد پلکان - تنظیمات پلکان
  • ۱۶ - انتخاب ناحیه ای
  • ۱۷ - کار با ابزارهای ویرایشی
  • ابزار Select & Move - ابزار Select & Rotate - تغییر اندازه اجسام
  • ۱۸ - تکثیر اجسام
  • تکثیر توسط گیزموی حرکتی - تکثیر توسط گزینه Clone
  • ۱۹ - قرینه سازی
  • ۲۰ - آزمون عملی
  • ۶ دوره آزمون عملی

فصل دوم (متوسط)

  • ۱ - گروه بندی اجسام
  • ۲ - سربرگ Modify
  • سربرگ Modify - تغییر تعداد Segmentها - تنظیم پارامترهای کره و استوانه - تنظیم پارامترهای سایر اجسام
  • ۳ - طراحی سیب
  • ساخت بدنه سیب - افزودن ساقه به سیب
  • ۴ - ترسیم خط
  • جسم دو بعدی Line - روش های ترسیم خط
  • ۵ - کار با رول آوت Rendering
  •  اجسام Arc، Circle و NGon
  • ۶ - درج و ویرایش متن
  • ۷ - درج و ویرایش اجسام دو بعدی
  • اجسام Egg، Rectangle و Ellipse - اجسام Star، Helix و Section - ویرایش Splineها (۱) - ویرایش Splineها (۲)
  • ۸ - اصول و تنظیمات Render
  • اصول Render - تنظیمات Render
  • ۹ - نور پردازی
  • اصول مقدماتی نور پردازی - نورهای Spot - سایر انواع نور
  • ۱۰ - تنظیم نورها
  • تنظیمات عمومی نورها - تنظیم رنگ و شدت نور
  • ۱۱ - جلوه های نوری
  • کار با جلوه های نوری - تنظیمات عمومی جلوه های نوری - طراحی افکت تابش نور خورشید
  • ۱۲ - کادر Material Editor
  • امکانات کادر Material Editor - تنظیمات کادر Material Editor (١) - تنظیمات کادر Material Editor (٢) - رول آوت های کادر Material Editor - رول آوت Blinn Basic Parameters
  • ۱۳ - ایجاد متریال توسط Mapها
  • ۱۴ - انواع Shaderها
  • کار با انواع Shaderها - متریال فلزی و شیشه ای (۱) - متریال فلزی و شیشه ای (۲)
  • ۱۵ - ایجاد متریال سیب
  • ۱۶ - اصلاح ساختار اجسام
  • اصلاح ساختار سیب توسط متریال ها - ایجاد متریال پرتقال
  • ۱۷ - ایجاد سایر انواع متریال ها
  • ایجاد متریال برگ - ایجاد متریال شیشه و چاقو - ایجاد متریال دیوار و کف
  • ۱۸ - طراحی مهره سرباز
  • ترسیم اولیه مهره سرباز - ویرایش خطوط محیطی - سه بعدی سازی مهره سرباز
  • ۱۹ - طراحی مهره رخ و فیل
  • طراحی مهره رخ - اصول و مبانی اشتراک اجسام - طراحی مهره فیل
  • ۲۰ - آزمون های عملی
  • ۶ دوره آزمون عملی

فصل سوم (پیشرفته)

  • ۱ - درج و ویرایش دوربین ها
  • درج دوربین - اصول ویرایشی دوربین ها
  • ۲ - تنظیم پارامترهای دوربین
  • تنظیم پارامترهای دوربین (۱) - تنظیم پارامترهای دوربین (۲)
  • ۳ - ایجاد انیمیشن
  • اصول ایجاد انیمیشن - ایجاد انیمیشن توسط Auto Key - ایجاد انیمیشن توسط Set Key
  • ۴ - کادر Time Configuration
  • تنظیمات Timeline - تنظیم نحوه نمایش انیمیشن
  • ۵ - ذخیره انیمیشن
  • ۶ - تنظیم حرکت انیمیشن
  • کنترل حالت حرکت انیمیشن - شبیه سازی حرکت گوی - کادر محاوره ای Curve Editor - تغییر نمودارها و منحنی های حرکتی
  • ۷ - سایر روش های ایجاد انیمیشن
  • استفاده از جسم Dummy - ایجاد Noise Animation
  • ۸ - ایجاد و ویرایش اسکلت
  • کنترل دویدن و پریدن اسکلت
  • ۹ - ویرایش حرکات اسکلت
  • افزودن Footstepها - تغییر مسیر و حذف Footstepها - حرکت استخوان های اسکلت
  • ۱۰ - آماده سازی کاراکتر و درج اسکلت
  • آماده سازی کاراکتر - درج اسکلت بر روی کاراکتر
  • ۱۱ - تغییر ابعاد استخوان ها
  • ۱۲ - افزودن انواع استخوان ها
  • درج انگشت برای اسکلت - ایجاد مهره های گردن - ایجاد زائده پشت سر
  • ۱۳ - اتصال اسکلت به کاراکتر و ایجاد حرکت
  •  ایجاد حرکت برای کاراکتر
  • ۱۴ - ایجاد و ویرایش پرچم
  • نحوه ایجاد پرچم - ویرایش حرکت پرچم - بافت پارچه - افزودن عامل باد
  • ۱۵ - ساخت و ویرایش مو
  • ۱۶ - طراحی لوگو
  • ایجاد و ویرایش خطوط محیطی - تعیین میزان گرد شدگی خطوط - ایجاد لوگوی سه بعدی
  • ۱۷ - نورپردازی Light Tracer
  • اصول نور پردازی Light Tracer - اصول ویرایشی Light Tracer - تنظیمات Light Tracer (١) - تنظیمات Light Tracer (٢)
  • ۱۸ - ویژگی Snapping
  • ۱۹ - طراحی داخلی
  • ترسیم دیوار - ترسیم پنجره و درج متریال - ایجاد سقف و کف - چیدن مبلمان

فصل اول - مقدماتی

  • مقدمه
  • کار با محیط سه بعدی
  • ورود به برنامه – ایجاد اسناد سه بعدی – نمایش ابزارهای سه بعدی
  • حالت های نمایشی
  • استفاده از ViewCube
  • کار با ViewCube – منوی کلیک راست ViewCube
  • تنظیمات ViewCube
  • تنظیمات ViewCube (١) – تنظیمات ViewCube (٢)
  • ایجاد Named View
  • پیمایش Viewportها
  • پیمایش Viewport توسط ماوس – کار با ابزارهای پیمایشی
  • کار با Navigation Wheel
  • کار با Navigation Wheel (١) – کار با Navigation Wheel (٢)
  • بزرگ نمایی و چرخاندن
  • مرور و بزرگ نمایی – کنترل بزرگ نمایی – کار با دستور Orbit
  • مدیریت Viewportها
  • کار با چند Viewport – تنظیمات Viewportها
  • کار با WCS
  • ابزار Box
  • کار با ابزار Box – روش های ترسیم Box
  • کاربرد دستورات ویرایشی
  • ترسیم استوانه
  • کار با ابزار Cylinder – روش های ترسیم قاعده استوانه
  • ترسیم سایر Objectها
  • کار با ابزار Cone – کار با Sphere و Pyramid – کار با Wedge و Torus
  • ایجاد انواع UCS
  • کار با دستگاه های مختصات – ایجاد یک UCS جدید – زیر فرمان های UCS (١) – زیر فرمان های UCS (٢)
  • کاربرد UCSها
  • ترسیم اشکال به کمک UCS – کنترل نمایش UCS – تنظیم صفحه XY – کار با Gripها – ابزارهای گروه Coordinated
  • کار با Dynamic UCS
  • کار با Osnapهای سه بعدی
  • آشنایی با Osnap 3D – کار با دستگیره Vertex – تعیین مرکز اضلاع و سطوح
  • آزمون های عملی
  • ۶ دوره آزمون

فصل دوم - متوسط

  • دستگیره های 3D Osnap
  • کار با Knot – کار با Perpendicular – مبحث تکمیلی 3D Osnap
  • پیوسته کردن اشکال
  • ایجاد اشکال پیوسته – استفاده از دستور Boundary
  • دستور Extrude
  • کار با دستور Extrude – ترسیم مسیر راهنما – ایجاد Objectها توسط مسیر – زیر فرمان های دستور Extrude
  • دستور Loft
  • کار با دستور Loft – تنظیمات دستور Loft
  • دستورهای Revolve و Sweep
  • کار با دستور Revolve – کاربرد خط محور – کار با دستور Sweep
  • ابزار Polysolid
  • کار با ابزار Polysolid – تنظیمات ابزار Polysolid
  • دستور Presspull
  • ترکیب Objectها
  • کار با دستور Union – کار با Subtract و Intersect
  • طراحی Objectهای ترکیبی
  • ایجاد Objectهای ترکیبی – کار با دستور Interfere – تکمیل Object ترکیبی
  • گرد و پخ کردن لبه ها
  • کار با Fillet Edge – کار با Chamfer Edge
  • ابزار Slice
  • کار با ابزار Slice – زیر فرمان های ابزار Slice
  • تنظیم Gripها
  • کار با Gripها – اشکالی ترکیبی و Gripها
  • دستورات ویرایشی Faceها
  • دستورات ویرایشی Faceها (۱) – دستورات ویرایشی Faceها (۲)
  • ایجاد یک اتاق خواب ساده
  • پیاده سازی نقشه های دوبعدی – طراحی آباژور
  • کار با Meshها
  • آشنایی با Meshها – ایجاد Meshها
  • تنظیمات Meshها
  • تنظیم میزان نرم شدگی – انتخاب اجزای Mesh – کار با گیزموها – ویژگی Crease
  • مدیریت Faceها
  • ویرایش Faceها – تبدیل Mesh به Face
  • کار با Surfaceها
  • آشنایی با Surfaceها – ترسیم Surfaceها
  • ویرایش Surfaceها
  • ارتباط Extrude و Surface – ارتباط  Loftو Surface – استفاده از Revolve و Sweep
  • آزمون های عملی
  • ۶ دوره آزمون عملی

فصل سوم - پیشرفته

  • دستورات ویرایشی Surfaceها
  • کار با دستور Blend – کار با Patch و Offset
  • ارتباط Mesh و Surface
  • کار با Revolving Surface – ابزارهای گروه Primitives
  • طراحی لوکوموتیو
  • طراحی لوکوموتیو (١) – طراحی لوکوموتیو (٢)
  • سه بعدی سازی اشکال دو بعدی
  • سه بعدی سازی اشکال دو بعدی (١) – سه بعدی سازی اشکال دو بعدی (٢) – سه بعدی سازی اشکال دو بعدی (۳)
  • درج هاشور
  • طراحی ساختمان بر اساس نقشه
  • کار با نقشه های مهندسی – سه بعدی سازی نقشه ها – ایجاد دیوارهای دوجداره – ایجاد قاب پنجره – تکمیل ساختمان
  • نمای Layout
  • کار با Layout – درج Viewportها
  • طراحی بر اساس تصویر
  • درج تصویر در Viewport – ایجاد سازه ها
  • ایجاد برش های دوبعدی
  • ایجاد برش های دوبعدی
  • استفاده از Flatshot
  • کار با Flatshot – ارتباط Flatshot و زاویه دید – به روز رسانی Flatshot
  • استفاده از Sectionها
  • کار با دستور Section – کار با Live Section
  • مدیریت Sectionها
  • تنظیمات Section Plane (١) – تنظیمات Section Plane (٢) –  ایجاد سطوح دو و سه بعدی – تنظیمات ایجاد Live Section
  • نورپردازی
  • اصول نورپردازی – کنترل تنظیمات نورپردازی
  • انواع نورپردازی
  • نورپردازی Architectural – نورپردازی Mechanical
  • کار با Sun Status
  • استفاده از Materialها
  • کار با Materialها – درج Materialها
  • طراحی انواع Material
  • ایجاد Materialهای جدید – درج تصویر در Material
  • تنظیمات Render
  • دوربین و انیمیشن
  • درج دوربین – کار با Walk و Fly – ایجاد انیمیشن (١) – ایجاد انیمیشن (٢)
  • آشنایی با محیط کار راینو و نحوه استفاده از موس و کیبورد
  • روش ترسیم خط در 2 بعد و 3 بعد
  • آشنایی با مفهوم بعد سوم و مدل سازی سه بعدی
  • آشنایی با مفاهیم کلی طراحی و مدل سازی
  • ترسیم انواع خطوط منحنی و تقسیمات خطوط
  • دستورات ساده برای ایجاد تغییر روی خطوط
  • ساخت صفحه به کمک دستورات ساده
  • تبدیل خطوط به صفحه
  • ترسیم با اندازه های مشخص
  • منحنی و نقاط جذب
  • تنظیمات محیط کار راینو
  • سه بعدی کردن پلان ها
  • ساخت صفحات سه بعدی و آشنایی با مفاهیم بعد سوم در گرس هاپر
  • تقسیم بندی صفحات و کنترل قسمت های مختلف آن
  • استفاده از دستورات پیچیده تر برای ساخت سطوح منحنی
  • Patch – Sweep2 – Loft – Sweep1
  • ایجاد تغییر در صفحه ها
  • انجام پروژه های عملی
۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان محفوظ است.
طراحی و توسعه با توسط تیم IT در فن پردازان