نمونه بسته های آموزشی

نکته : این بسته های آموزشی که جزء بهترین منابع آموزشی است به عنوان کمک درس آموزش در اختیار شما قرار گرفته است.

بسته های آموزشی مرکز آموزش عالی آزاد فن پردازان به صورت یک پکیج جامع و منحصر به فرد در قالب یک کیف مدیریت شامل یک و یا چند لوح فشرده نرم افزاری،کتاب هایی در زمینه مدیریتی و …. تهیه گردیده است و در برخی رشته ها یک یا چند نسخه دی وی دی تکمیلی به عنوان هدیه و به صورت رایگان همراه با پکیج آموزشی شما ارسال می گردد.

 

بسته های آموزشی

 

ارسال این کیف آموزشی با همکاری پست جمهوری اسلامی انجام می پذیرد و قابل ذکر است این مرکز هیچ مبلغی را بابت مالیات بر ارزش افزوده از دانشپذیر دریافت نمی نماید و تنها پست بابت عملیات پستی مبلغی را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده از دانشپذیر دریافت می نماید که در فاکتورهای صادره این شرکت بر روی بسته ها قید شده است.

از قسمتهای مختلف بسته آموزشی بسته های آموزشی مرکز آموزش عالی آزاد فن پردازان به موارد زیر می توان اشاره کرد:

کلیه محتوای سی دی آموزشی به صورت مالتی مدیا و آتوران بود و دسترسی به همه بخش های مجموعه به راحتی امکان پذیر است. یعنی به محض قرار دادن دیسک در کامپیوتر خود نرم افزار به صورت اتوماتیک راه اندازی خواهد شد. جزوات آموزشی در در سی دی آموزشی به صورت کتاب الکترونیکی و یا همان pdf بوده و با کیفیت مطلوب و قابلیت پرینت گرفتن دارند.همچنین در برخی از رشته ها همراه با گالری های عکس و … می باشد .
در سی دی آموزشی راهنمای استفاده موجود بوده که دانش پذیران میتوانند با مطالعه آن به همه بخش ها دسترسی داشته باشند . نرم افزار Adobe pdf در سی دی آموزشی موجود می باشد که دانش پذیران با نصب این نرم افزار قابلیت باز کردن جزوات را خواهند داشت . در سی دی آموزشی یک بخش با عنوان معرفی مرکز موجود بوده که اطلاعات کلی در مورد مرکز را شامل می شود . سی دی آموزشی با طراحی زیبا و ساده نرم افزار طراحی گردیده و دارای کاربری آسان می باشد

لازم به ذکر است بسته آموزشی به صورت کاملا اورجینال در قاب و بسته اورجینال برای شما از طریق اداره پست ارسال خواهد گردید.

بسته های فن پردازان

 

معرفی جزوات دوره ها

جزوات دوره ها توسط تیم متخصص و به صورت تفکیک شده برای هر رشته تهیه شده و پس از گذراندن فیلترهای بازرسی توسط مدیران گروه ها به صورت فایل PDF آماده و ارائه میگردد.

 

بسته های آموزشی

 

برخی از ویژگی های این جزوات به این شرح است:

1)جزوات بسیار ساده و مفهومی و همچنین خلاصه طراحی گردیده است.
2)در طراحی جزوات سعی شده نکات کلیدی و بحث های اصلی دوره مورد تالیف قرار بگیرد
3)جزوات قابلیت پرینت گرفتن را دارند.

 

نظر شما

کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان محفوظ است

close